2.7.12

Τι είναι τα spam emails;

JUNK MAILS

Τα spam ή junk emails είναι ενοχλητικά μηνύματα που λαμβάνετε στην ηλεκτρονική σας διεύθυνση
χωρίς να τα έχετε ζητήσει.

Τα μηνύματα αυτά μπορεί να είναι:
1.       Διαφημιστικά newsletters
2.       Διαφημίσεις προϊόντων, υπηρεσιών ή ιστοχώρων (sites)
3.       Παραπλανητικά μηνύματα που μας ζητάνε να απαντήσουμε και να δώσουμε προσωπικά μας στοιχειά όπως ο αριθμός τραπεζικών λογαριασμών ή τη διεύθυνση κατοικίας με σκοπό τα χρησιμοποιήσουν αυτά τα στοιχεία προς όφελος τους.     
Σύμφωνα με τα στατιστικά σχετικά για τα ηλεκτρονικά μηνύματα (email) για το έτος 2010 ο αριθμός των μηνυμάτων που διακινήθηκαν στο διαδίκτυο αγγίζει τα 107 τρισεκατομμύρια (294 δισεκατομμύρια μέσο όρο ημερησίως) εκ των οποίων το 89,1 % ήταν spam emailς, δηλαδή μιλάμε για 262 δισεκατομμύρια spam emails καθημερινά.
Από αυτά:
1.       Το 90% ήταν στα αγγλικά
2.       Το 91% περιέχει ένα σύνδεσμο (link)
3.       Τα 2/3 όλων των spam είναι σχετικά με φαρμακευτικά προϊόντα
4.       Τα διαφημιστικά newsletter καταλαμβάνουν τον δεύτερο πιο κοινό τύπο των spam mails
Ενδεικτικά αναφέρω πως μετά το σεισμό στην Ταϊτή στάλθηκαν πάρα πολλά spam mails ζητώντας δωρεές για να βοηθήσουν τους ανθρώπους στην Ταϊτή. 
Ως χρήστες του διαδικτύου οφείλουμε να είμαστε προσεκτικοί όταν λαμβάνουμε μηνύματα από διευθύνσεις και ανθρώπους που δεν γνωρίζουμε.  
Μερικοί τρόποι για να μειώσετε τον αριθμό των ενοχλητικών μηνυμάτων είναι:
1.      Να αποφύγετε να ανοίγετε τα μηνύματα που δεν έχετε ζητήσει να λαμβάνεται.
2.      Να μην ανοίγετε τους συνδέσμους(links) από τα spam emails.
3.      Να μην απαντάται σε αυτά τα μηνύματα.
4.      Να αποφύγετε τον σύνδεσμο unsubscribe (διαγραφή από τη λίστα) γιατί συνήθως αντί να ζητήσετε να διαγραφείτε από τη λίστα επιβεβαιώνετε ότι θέλετε να λαμβάνεται emails από τον συγκεκριμένο φορέα. Είναι δε πιθανό να προσελκύσετε περισσότερα ενοχλητικά μηνύματα.
5.      Αν δεν είστε σίγουροι που δίνετε την διεύθυνση ηλεκτρονικού σας ταχυδρομείου καλό είναι να χρησιμοποιείται μια εφεδρική (δεύτερη) διεύθυνση που θα την χρησιμοποιείται σε τέτοιες περιπτώσεις.
6.      Μην ξεχνάτε να χρησιμοποιείται ειδικά φίλτρα (spam filter) που μπλοκάρουν τα ενοχλητικά μηνύματα.
7.      Επικοινωνήστε με την εταιρεία που σας παρέχει την διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για να σας βοηθήσει.
8.      Τέλος αν ότι και αν έχετε κάνει εξακολουθείτε να λαμβάνετε υπέρογκα ενοχλητικά μηνύματα που σας κάνουν τη ζωή «δύσκολη» τότε μπορείτε να σταματήσετε να χρησιμοποιείτε τη συγκεκριμένη και να δημιουργήσετε μια νέα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου